گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

اقامت ترکیه | شهروندی ترکیه | خرید ملک در ترکیه | افتتاح حساب بانکی دلاری در ترکیه | ثبت ازدواج بین المللی

گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

اقامت ترکیه | شهروندی ترکیه | خرید ملک در ترکیه | افتتاح حساب بانکی دلاری در ترکیه | ثبت ازدواج بین المللی

گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

موسسه بین المللی گلوبال کادرو تهران در زمینه ازدواج بین المللی در ترکیه، ثبت شرکت ، افتتاح حساب بانکی،اقامت ترکیه، شهروندی ترکیه، خرید ملک در ترکیه فعالیت دارد. و راهنما و مشاور ایرانیان در ترکیه و استانبول می باشد. همچنین دارای دارالترجمه رسمی در ترکیه نیز می باشد و امور ترجمه رسمی در ترکیه، مترجم رسمی،ترجمه شفاهی و ... را نیز انجام می دهد.


بایگانی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

ثبت شرکت در ترکیه/00905537124401

ترکیه یکی از مقاصد اصلی سرمایه گذاری برای کشورهای همسایه و همچنین اروپایی محسوب میشود.این کشور به دلیل برنامه ریزی های دولتی برای پیشرفت در اقتصاد بستر مناسبی برای خارجیان به ارمغان آورده است.

 

ایران جز کشورهایی در خاورمیانه به شمار میرود که روابط نزدیکی با کشور ترکیه دارد بر اساس این روابط ایرانیان زیادی به ترکیه برای شروع یک کسب و کار به ثبت شرکت اقدام میکنند.

 

و سالیانه شرکت های زیادی توسط ایرانیان در ترکیه به ثبت میرسد و آماده ی سرمایه گذاری و شروع کار در ترکیه میشوند.

 

ثبت شرکت در ترکیه بر اساس قوانین تجاری مخصوص این کشور انجام میشود.قوانینی که توضیح آن برای هر کشور یه یک صورت خاص می باشد.و توجه به آن امری بسیار مهم است.

 

قوانین ثبت شرکت در ترکیه

 

ثبت شرکت در ترکیه برای ایرانیانی که قصد کسب و کار در ترکیه را دارند بسیار امری حیاتی و مهم است زیرا بدون ثبت کردن یک شرکت شما قادر به کسب و کار در ترکیه نخواهید بود و جواز آن را نخواهید داشت.

 

طبق قوانین کشور ترکیه شرکت ها به دو صورت مسئولیت محدود و شرکت های سهامی ثبت میشوند.

 

و هر شرکت ثبت شده به یک مشاور مالی و یا به اصطلاح حسابدار قسم خورده ی ترک احتیاج دارد که بدون آن نمیتواند به کار خود ادامه دهد.

 

و استخدام و دادن مسئولیت به مشاور مالی امری بسیار مهم برای ثبت شرکت است.و با دادن یک وکالتنامه کارهای تنظیم و ثبت شرکت را بر عهده ی آن میگذارید.

 

و میتوانید به راحتی تنظیم بیان نامه های مالیاتی و امور مربوط به آن را بسپارید.و برای اداره ی شرکت هم میتوانید از مشاوره مالیتان کمک بگیرید.

 

شما با دادن یک وکالتنامه به مشاور مالی شرکتتان که برای تنظیم آن به ترجمه پاسپورت شهروندیتان توسط یک مترجم رسمی در ترکیه احتیاج دارید. و مراجعه به دفاتر نوتر  و به نام مشاور مالی منتخب وکالتنامه را میتوانید تنظیم کنید.

 

با توجه به قوانین ثبت شرکت در ترکیه اقدام به کسب و کا( ثبت شرکت) خود کنید و توجهی به اطلاعات غلط و راهکارهای غیر قانونی نداشته باشید که هم برای شما ضررهای مالی و هم ضررهای زمانی میدهد.

 

با همکاری موسسه گلوبال کادرو که موسسه ای حقوقی وثبتی در کشور ترکیه است میتوانید به آسانی اقدام به ثبت شرکت و شروع سرمایه گذاری کنید.

 

و با مشاوره های حضوری و غیر حضوری از جزئیات ثبت شرکت مطلع شوید.و از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید.

 

ثبت ازدواج در ترکیه 09129641954

ازدواج بین المللی در ترکیه

ثبت ازدواج در ترکیه به صورت بین المللی یکی از پر طرفدار و کاربردی ترین کار قانونی از جانب افردای است که خواهان گرفتن ویزای الحاق به همسر خود در کشورهای اروپایی و آمریکا و یا حتی کانادا هستند می باشد.

ازدواج در ترکیه طبق قوانین صادر شده در این کشور در اداره ازدواج صورت خواهد گرفت و مدارکی که تحت تایید این اداره و قوانین کشور ترکیه است باید تهیه گردد.

کارهای قانونی در ترکیه برای افراد خارجی با پاسپورت شهروندی آن ها انجام میشود.و ثبت ازدواج هم که یک کار قانونی به حساب می آید  با پاسپورت شهروندی انجام خواهد شد.

 

تراول داکیومت چیست و ثبت ازدواج در ترکیه با تراول داکیومنت انجام شدنی است؟

 

افرادی که موفق به گرفتن اقامت یک کشور شده اند در مراحل اولیه از جانب کشور مقیم آن یک پاسپورتی بنام پاسپورت تراول داکیومنت داده خواهد شد.

افرادی که هنوز موفق به اخذ شهروندی و سیتیزن شدن نشده اند و افرادی که پناهنده ی یک کشور هستند و مدارک هویتی ندارند پاسپورت تراول داکیومنت داده خواهد شد.

با این پاسپورت فرد میتواند در کشورهای مجاز اعلام شده توسط قوانین کشور محل اقامت آن سفر کند و امکان سفر به کشور خود را ندارد.

و بعد از سفر به کشورهای مجاز اعلام شده بتوانند به کشور مقیم خود برگردند.

در کشور ترکیه با این پاسپورت نمیتوانید کارهای قانونی مانند ثبت ازدواج را انجام دهید زیرا حکم یک ویزای مسافرتی را دارد و اعتباری برای انجام کارهای قانونی نخواهد داشت.

و همانطور که در بندهای فوق ذکر شد در کشور ترکیه این مدرک قانونی نمی باشد.متاسفانه بسیاری از افراد از این موضوع اطلاعی ندارند و سفر خود را برای ثبت ازدواج در ترکیه آغاز میکنند.

که با این کار و بدون اطلاع قبلی دچار ضررهای زیادی خواهند شد و هم هزینه و هم زمانشان را از دست خواهند داد.

برای ثبت ازدواج با تراول داکیومنت شما میتوانید با مشاوران موسسه گلوبال کادرو در تماس باشید و از راه حل های قانونی این موسسه برای ثبت ازدواج در ترکیه استفاده کنید.

با بررسی مدارک و تشکیل پرونده و تعیین تاریخ ،که مخصوص موسسه ی گلوبال کادرو است ، شما میتوانید هم در هزینه و هم در وقت خود صرفه جویی کنید و از هدر رفتن آنها جلوگیری کنید.

و با مشورت با مشاوران موسسه گلوبال کادرو و چک کردن مدارک شما مشخص میشود که قادر به ثبت ازدواج  در ترکیه با مدارک خود هستید یا خیر.

نوترمدارک در ترجمه رسمی در ترکیه /00905537124401

ترجمه رسمی در ترکیه

امروزه سفرهای گسترده ای به کشور ترکیه به دلایلی از قبیل  تحصیلی، گردشگردی، تجارت، بازرگانی و سرمایه گذاری و غیره انجام میگردد. برای انجام این امور به مدارک و اسنادی نیاز است  باید به زبان ترکی ترجمه و تأیید شوند. بنابراین نیاز به مترجمین مسلط به زبان ترکی بیشتر احساس می شود.و توجه به مراحل و قانونی بودن ترجمه ی مدارک بسیار مهم است.

تایید این مدارک در دفاتری بنام دفاتر اسناد رسمی که آن را نوتر میگویند انجام میشود.این اداره به مترجم های رسمی در ترکیه حق امضا میدهند .و با امضای این مترجمان رسمی مدارک دارای اعتبار رسمی پیدا میکنند که بعد از آن باید به تایید نوتر برسند.

دفاتر اسناد رسمی یا نوتر ها در تمامی نقاط ترکیه قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها کاری آسان است.زیرا به جز استفاده در تایید مدارک ترجمه شده کاربردهای قانونی دیگری برای مردم ترکیه دارد.

ترجمه و تأیید مدارک و اسناد به چه شکلی صورت میگیرد؟

برای مورد استفاده ی مدارک و اسناد کشوری به غیر از کشور صادر کننده مدرک باید مدارک را به زبان رسمی کشور مورد نظر ترجمه کرد و به تایید رساند تا بتوانید در کشور مورد نظر آن را استفاده کنید.

برای استفاده از مدارک ایرانی باید آن را به زبان کشور مقصد ترجمه رسمی کرد تا دارای اعتبار قانونی گردد.و پس از آن باید توسط قوه قضائیه و وزارت امور خارجه ایران تأیید شود. به این صورت ترجمه مورد تایید نهادهای دولتی و حقوقی کشور مقصد و مورد نظرتان می باشد.

تأیید مدارک و ترجمه رسمی در کشور ترکیه با تأیید در کشور ایران، کمی دارای تفاوت است.همانطور که در بند فوق بیان شد ترجمه و تایید مدارک  در ایران اولین کارترجمه مدرک توسط دارالترجمه رسمی می باشد.و بعد از آن باید به تأیید دادگستری، وزارت خارجه و سفارت ترکیه برسد و برای ارائه آماده میشود.

اما در ترکیه برای تأیید ترجمه رسمی باید بعد ازاتمام ترجمه مدارک در دارالترجمه رسمی، باید از جانب دفتر ثبت اسناد رسمی یا همان نوتر در ترکیه، مورد تأیید قرار گیرد.

و بعد از گرفتن تاییدیه از اداره نوتر دیگر نیازی به گرفتن تاییدیه دیگری نمی باشد و برای استفاده آماده میشود و به صورت قانونی مدرک ترجمه شده دارای اعتبار کافی است.

قابل ذکر است در اداره نوتر کارهای دیگری مانند انجام کارهای مربوط به قولنامه اجاره یا خرید ملک و خودرو که به همراه صاحب ملک و یا کالا انجام میگردد.