گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

اقامت ترکیه | شهروندی ترکیه | خرید ملک در ترکیه | افتتاح حساب بانکی دلاری در ترکیه | ثبت ازدواج بین المللی

گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

اقامت ترکیه | شهروندی ترکیه | خرید ملک در ترکیه | افتتاح حساب بانکی دلاری در ترکیه | ثبت ازدواج بین المللی

گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

موسسه بین المللی گلوبال کادرو تهران در زمینه ازدواج بین المللی در ترکیه، ثبت شرکت ، افتتاح حساب بانکی،اقامت ترکیه، شهروندی ترکیه، خرید ملک در ترکیه فعالیت دارد. و راهنما و مشاور ایرانیان در ترکیه و استانبول می باشد. همچنین دارای دارالترجمه رسمی در ترکیه نیز می باشد و امور ترجمه رسمی در ترکیه، مترجم رسمی،ترجمه شفاهی و ... را نیز انجام می دهد.


بایگانی

اطلاعات مهم در مورد سند ملکی در ترکیه/واتس آپ/00905537124401

خرید ملک در ترکیه
خرید ملک در ترکیه در ساله ای اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده است.و با تصویب قانون اخذ شهروندی در ترکیه از طریق سرمایه گذاری که در سال 2018 به اجرا درآمد متقاضی برای خرید ملک در این کشور افزایش چشمگیری پیدا کرد.


طبق این قانون با خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار می توانید پاسپورت ترکیه را بگیرید. و با خریئد ملک کمتر از 250 هزار دلار میتوانید اقامت یک ساله ی توریستی بگیرید.


و طبق قوانین تازه به تصویب رسیده در دسامبر 2019 برای ضرورت خرید ملک  به دلیل تمدید اقامت توریستی افراد زیادی اقدام به خرید ملک در این کشور میکنند.


بنابراین و به دلیل جلوگیری از مشکلات و کلاهبرداری های اخیر دانستن اطلاعات موجود در سند ملکی بسیار مهم تلقی میگردد.که در این مطلب آن را به شما توضیح خواهیم داد.


یکی از این روش های تمدید اقامت توریستی در ترکیه  خرید ملک می باشد و با ارائه سند ملکی به اداره اقامت می توان اقدام به تمدید و یا گرفتن اقامت توریستی کرد.
با توجه به قوانین تصویب شده  درخواست برای خرید ملک در ترکیه از جانب خارجی ها افزایش یافته است.


اطلاعات مندرج در سند ملکی ترکیه


کشور ترکیه سند اموال غیر منقول را در دو رنگ متفاوت صادر میکند.سند ملکی و آپارتمان ها احداث شده و مسکونی و تجاری را به رنگ قرمز صادر میکند و سند زمین ها را به رنگ آبی به شما تحویل میدهد.


اطلاعاتی که در سند ملکی به ثبت میرسد شامل اطلاعات ملک خریداری شده است مانند: آدرس کامل ملک خریداری شده (استان،شهر،ناحیه،خیابان،محله)است همچنین پلاک ثبتی ملک را هم باید در سند ذکر کنند.


مشخص کردن نوع کاربری هم یکی از مهمترین قسمت های یک سند می باشد.میزان مساحت کل ملک و نوع مالکیت باید به طور کامل مشخص و ذکر شود.


در بندهای دیگر سند مالکیت قطعی و قیمت ملک به طور دقیق نوشته میشود.و مشخص کردن مالکیت قطعی بدون اسکان و سهم  ازعرصه را بیان میکنند.


در قسمت های دیگر آدرس و مشخصات بلوک،طبقه،و واحد ملک را به طور دقیق مکتوب میکنید.و مشخصات مالک قبلی و مالک جدید و تاریخ تغییر مالکیت را ذکر میکنید.


و در موارد پایانی اطلاعات مالک جدید و مهر و امضای ثبت، آورده میشود.  و در قسمت عکس هم یک تصویر پرسنلی از صاحب ملک نصب می شود.

 

کد QR در سند ملکی ترکیه


 طبق قانون تصویب شده از جانب وزیر محیط زیست و شهرسازی، بنام  مراد کوروم   در سال 2018 در ترکیه به منظور ارتقای برنامه های الکترونیک در دولت، کد QR به سند ملکی ترکیه اضافه شد.


در سند های قدیمی  اطلاعات جزئی راجبه به  محل ملک ، مساحت ، نام صاحب ، سهم مالک ، وضعیت سهم و … ذکر میشد.و با داشتن این کد در سند های فعلی خریدار میتواند اطلاعت و جزئیات تکمیلی املاک ، مانند متراژ ، منطقه و محل ملک، صاحبان قبلی سند ، متراژ خالص و ناخالص ملک به راحتی در دسترس قرار میگیرد.


با نصب نرم افزار مربوطه بر روی تلفن همراه خود و اسکن کد QR روی سند، به اطلاعات سند مربوطه دسترسی پیدا می کنید. و دیگر نیازی به مراجعه به شهرداری نمی باشد.


 و به راحتی میتوانید با کد QR در سندهای جدید، برای کارشناسی و ارزیابی املاک و مستغلات عمل کنید و بسیار امری مفید است.


و با این روش میتوانید از طریق سیستم های الکترونیک از صحت و سقم ملک به فروش رسیده شده مطمئن شوید.


نحوه استفاده از کد QR


این برنامه  ی رایگان که بر روی دستگاههای تلفن  همراه نصب میشود و با استفاده از دوربین تلفن همراه خود کد QR را که در قسمت عنوان ، زیر اطلاعات مساحت و عکس صاحب سند ملکی ترکیه قرار دارد ، اسکن می کنید.


برنامه به صورت خودکار کد را تشخیص می دهد و شما به سایت اداره کل ثبت اراضی https://parselsorgu.tkgm.gov.tr می روید. و در آنجا برای مشاهده اطلاعات هر مورد بر روی گزینه مورد نظر کلیک می کنید.


موسسه بین المللی گلوبال کادرو، راهنمای ایرانیان و اطلاع دهنده قوانین ترکیه به آن ها می باشد. و همواره سعی بر این دارد که با توجه به نیاز روز، مطالب مفید را به اطلاع هموطنان عزیز برساند.

خرید ملک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی