گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

اقامت ترکیه | شهروندی ترکیه | خرید ملک در ترکیه | افتتاح حساب بانکی دلاری در ترکیه | ثبت ازدواج بین المللی

گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

اقامت ترکیه | شهروندی ترکیه | خرید ملک در ترکیه | افتتاح حساب بانکی دلاری در ترکیه | ثبت ازدواج بین المللی

گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

موسسه بین المللی گلوبال کادرو تهران در زمینه ازدواج بین المللی در ترکیه، ثبت شرکت ، افتتاح حساب بانکی،اقامت ترکیه، شهروندی ترکیه، خرید ملک در ترکیه فعالیت دارد. و راهنما و مشاور ایرانیان در ترکیه و استانبول می باشد. همچنین دارای دارالترجمه رسمی در ترکیه نیز می باشد و امور ترجمه رسمی در ترکیه، مترجم رسمی،ترجمه شفاهی و ... را نیز انجام می دهد.


بایگانی

دوچرخه هوشمند و سلامت سازی جسمی بین مردمان

دوچرخه هوشمند
استانبول یکی از شهرهای بزرگ و شلوغ و پرجمعیت ترکیه به شمار میرود.این شلوغی باعث ازدیاد اتوموبیل ها و در نتیجه آلودگی هوا میشود.آلودگی که برای انسان ها بسیار مضر و خطرناک است.زندگی شهرنشینی با خود تنبلی و یکجانشینی درنتیجه باعث بیماری های فراوانی از جمله جسمی و روحی میشود.
در نتیجه شرکتی زیر نظر شهرداری شهر استانبول با اعتقاد به زندگی سالم و جلوگیری از آلودگی و حمل و نقل سبز در سال 2013 استفاده از دوچرخه های هوشمند را پایه گذاری کرد.این شرکت با نام ISPARKدر مناطق مختلف استانبول برای ارائه ی این دوچرخه ها فعالیت میکنند.
 اولین ایستگاه استفاده از این دوچرخه ها در جاده ساحلی بوستانجی راه اندازی شد و در طول زمان تعداد ایستگاههای آن افزایش پیدا کرد.به طوری که در قسمت آسیایی ۳۸ ایستگاه با ۳۸۰ دستگاه دوچرخه هوشمند، و در قسمت اروپایی ۱۰۲ ایستگاه و در مجموع ۱۱۲۰ دستگاه دوچرخه هوشمند وجود دارد.
استفاده از این دوچرخه مردم را به ورزش ترغیب میکند که این کار باعث از بین بردن آلودگی های محیط و هوا و با کاهش وسیله های نقلیه دیگر ترافیک های سنگین از بین خواهد رفت.
با راه اندازی این پایگاهها شما میتوانید دوچرخه ی خود را کرایه کنید و به سطح شهر رفت و آمد داشته باشید.همچنین کسانی که با دوچرخه ی شخصی خود رفت و آمد میکردند دیگر مشکلی برای پارک دوچرخه ی خود نخواهند داشت.
این طرح که نوعی طرح سلامت به حساب می آید مورد استقبال دوستداران محیط زیست قرار گرفته است و آن ها مردم را تشویق به استفاده از این دوچرخه میکنند.
استفاده از این دوچرخه های هوشمند با داشتن کردیت کارت و پرداخت آن از طریق کارت صورت میگیرد.اگر شما کردت کارت ندارید باید اقدام به افتتاح حساب کنید و با کردیت کارت مبلغ اجاره ی دوچرخه هوشمند را بپردازیدهمچنین به یک سیم کارت ترک فعال هم احتیاج دارید.
ایستگاههای دوچرخه های هوشمند در ساسر شهر دایر هستند که شما با همراه داشتن کردیت کارت خود و  پرداخت اجاره میتوانید کد رمز خود را دریافت کنید و قفل دوچرخه را باز کنید و از آن استفاده کنید.اگر کد داده شده را دستگاه نخواند میتوانید در دستگاه دیگری استفاده کنید.
شما با دانلود اپلیکیشن و نرم افزار میتوانید اشتراک تهیه کنید که در طرح های متفاوت این اشتراک ها موجود است و از طریق کارت های بانکی ترکیه مبلغ اجاره را بپردازید.
اشتراک های سالانه که به دو صورت ویژه و استاندارد می باشد که از 23 لیر تا 70 لیر محاسبه میگردد و شما میتوانید بر اساس نیازتان اشتراک تهیه کنید. در زمان های 5دقیقه تا 30 دقیقه استفاده از این دوچرخه ها به صورت رایگان است.و اگر شما کردیت کارت داشته باشید هزینه ای حدود 50 لیر از حساب شما کسر خواهد شد، اگر این مبلغ را استفاده نکردید مابقی آن به حساب شما برگشت داده میشود.
در این اپلیکشن ها با وارد کردن اطلاعات شخصی و آدرس و شماره موبایل حساب خود را شارژ میکنید و رمز دوچرخه را دریافت میکنید.و ایستگاه های نزدیک محل منزل یا کار خود را میتوانید از این طریق مشخص کنید و به آن مراجعه کنید.
بعد از دریافت و باز شدن قفل دوچرخه از سالم بودن آن مطمئن شوید که از دوچرخه سواری خود در خیابان های استانبول لذت ببرید و در پاکیزگی و سالم ماندن محیط زیست نقش مهمی ایفا کنید.

دوچرخه هوشمند

نظرات  (۱)

سلام

 

 15 گیگ فضای رایگان اشتراک گذاری عکس ویدیو وفایل

 

 

https://98share.com/

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی