گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

اقامت ترکیه | شهروندی ترکیه | خرید ملک در ترکیه | افتتاح حساب بانکی دلاری در ترکیه | ثبت ازدواج بین المللی

گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

اقامت ترکیه | شهروندی ترکیه | خرید ملک در ترکیه | افتتاح حساب بانکی دلاری در ترکیه | ثبت ازدواج بین المللی

گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

موسسه بین المللی گلوبال کادرو تهران در زمینه ازدواج بین المللی در ترکیه، ثبت شرکت ، افتتاح حساب بانکی،اقامت ترکیه، شهروندی ترکیه، خرید ملک در ترکیه فعالیت دارد. و راهنما و مشاور ایرانیان در ترکیه و استانبول می باشد. همچنین دارای دارالترجمه رسمی در ترکیه نیز می باشد و امور ترجمه رسمی در ترکیه، مترجم رسمی،ترجمه شفاهی و ... را نیز انجام می دهد.


بایگانی

ثبت ازدواج در ترکیه 09129641954

ازدواج بین المللی در ترکیه

ثبت ازدواج در ترکیه به صورت بین المللی یکی از پر طرفدار و کاربردی ترین کار قانونی از جانب افردای است که خواهان گرفتن ویزای الحاق به همسر خود در کشورهای اروپایی و آمریکا و یا حتی کانادا هستند می باشد.

ازدواج در ترکیه طبق قوانین صادر شده در این کشور در اداره ازدواج صورت خواهد گرفت و مدارکی که تحت تایید این اداره و قوانین کشور ترکیه است باید تهیه گردد.

کارهای قانونی در ترکیه برای افراد خارجی با پاسپورت شهروندی آن ها انجام میشود.و ثبت ازدواج هم که یک کار قانونی به حساب می آید  با پاسپورت شهروندی انجام خواهد شد.

 

تراول داکیومت چیست و ثبت ازدواج در ترکیه با تراول داکیومنت انجام شدنی است؟

 

افرادی که موفق به گرفتن اقامت یک کشور شده اند در مراحل اولیه از جانب کشور مقیم آن یک پاسپورتی بنام پاسپورت تراول داکیومنت داده خواهد شد.

افرادی که هنوز موفق به اخذ شهروندی و سیتیزن شدن نشده اند و افرادی که پناهنده ی یک کشور هستند و مدارک هویتی ندارند پاسپورت تراول داکیومنت داده خواهد شد.

با این پاسپورت فرد میتواند در کشورهای مجاز اعلام شده توسط قوانین کشور محل اقامت آن سفر کند و امکان سفر به کشور خود را ندارد.

و بعد از سفر به کشورهای مجاز اعلام شده بتوانند به کشور مقیم خود برگردند.

در کشور ترکیه با این پاسپورت نمیتوانید کارهای قانونی مانند ثبت ازدواج را انجام دهید زیرا حکم یک ویزای مسافرتی را دارد و اعتباری برای انجام کارهای قانونی نخواهد داشت.

و همانطور که در بندهای فوق ذکر شد در کشور ترکیه این مدرک قانونی نمی باشد.متاسفانه بسیاری از افراد از این موضوع اطلاعی ندارند و سفر خود را برای ثبت ازدواج در ترکیه آغاز میکنند.

که با این کار و بدون اطلاع قبلی دچار ضررهای زیادی خواهند شد و هم هزینه و هم زمانشان را از دست خواهند داد.

برای ثبت ازدواج با تراول داکیومنت شما میتوانید با مشاوران موسسه گلوبال کادرو در تماس باشید و از راه حل های قانونی این موسسه برای ثبت ازدواج در ترکیه استفاده کنید.

با بررسی مدارک و تشکیل پرونده و تعیین تاریخ ،که مخصوص موسسه ی گلوبال کادرو است ، شما میتوانید هم در هزینه و هم در وقت خود صرفه جویی کنید و از هدر رفتن آنها جلوگیری کنید.

و با مشورت با مشاوران موسسه گلوبال کادرو و چک کردن مدارک شما مشخص میشود که قادر به ثبت ازدواج  در ترکیه با مدارک خود هستید یا خیر.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی