گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

اقامت ترکیه | شهروندی ترکیه | خرید ملک در ترکیه | افتتاح حساب بانکی دلاری در ترکیه | ثبت ازدواج بین المللی

گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

اقامت ترکیه | شهروندی ترکیه | خرید ملک در ترکیه | افتتاح حساب بانکی دلاری در ترکیه | ثبت ازدواج بین المللی

گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

موسسه بین المللی گلوبال کادرو تهران در زمینه ازدواج بین المللی در ترکیه، ثبت شرکت ، افتتاح حساب بانکی،اقامت ترکیه، شهروندی ترکیه، خرید ملک در ترکیه فعالیت دارد. و راهنما و مشاور ایرانیان در ترکیه و استانبول می باشد. همچنین دارای دارالترجمه رسمی در ترکیه نیز می باشد و امور ترجمه رسمی در ترکیه، مترجم رسمی،ترجمه شفاهی و ... را نیز انجام می دهد.


بایگانی

ثبت شرکت در ترکیه/00905537124401

ترکیه یکی از مقاصد اصلی سرمایه گذاری برای کشورهای همسایه و همچنین اروپایی محسوب میشود.این کشور به دلیل برنامه ریزی های دولتی برای پیشرفت در اقتصاد بستر مناسبی برای خارجیان به ارمغان آورده است.

 

ایران جز کشورهایی در خاورمیانه به شمار میرود که روابط نزدیکی با کشور ترکیه دارد بر اساس این روابط ایرانیان زیادی به ترکیه برای شروع یک کسب و کار به ثبت شرکت اقدام میکنند.

 

و سالیانه شرکت های زیادی توسط ایرانیان در ترکیه به ثبت میرسد و آماده ی سرمایه گذاری و شروع کار در ترکیه میشوند.

 

ثبت شرکت در ترکیه بر اساس قوانین تجاری مخصوص این کشور انجام میشود.قوانینی که توضیح آن برای هر کشور یه یک صورت خاص می باشد.و توجه به آن امری بسیار مهم است.

 

قوانین ثبت شرکت در ترکیه

 

ثبت شرکت در ترکیه برای ایرانیانی که قصد کسب و کار در ترکیه را دارند بسیار امری حیاتی و مهم است زیرا بدون ثبت کردن یک شرکت شما قادر به کسب و کار در ترکیه نخواهید بود و جواز آن را نخواهید داشت.

 

طبق قوانین کشور ترکیه شرکت ها به دو صورت مسئولیت محدود و شرکت های سهامی ثبت میشوند.

 

و هر شرکت ثبت شده به یک مشاور مالی و یا به اصطلاح حسابدار قسم خورده ی ترک احتیاج دارد که بدون آن نمیتواند به کار خود ادامه دهد.

 

و استخدام و دادن مسئولیت به مشاور مالی امری بسیار مهم برای ثبت شرکت است.و با دادن یک وکالتنامه کارهای تنظیم و ثبت شرکت را بر عهده ی آن میگذارید.

 

و میتوانید به راحتی تنظیم بیان نامه های مالیاتی و امور مربوط به آن را بسپارید.و برای اداره ی شرکت هم میتوانید از مشاوره مالیتان کمک بگیرید.

 

شما با دادن یک وکالتنامه به مشاور مالی شرکتتان که برای تنظیم آن به ترجمه پاسپورت شهروندیتان توسط یک مترجم رسمی در ترکیه احتیاج دارید. و مراجعه به دفاتر نوتر  و به نام مشاور مالی منتخب وکالتنامه را میتوانید تنظیم کنید.

 

با توجه به قوانین ثبت شرکت در ترکیه اقدام به کسب و کا( ثبت شرکت) خود کنید و توجهی به اطلاعات غلط و راهکارهای غیر قانونی نداشته باشید که هم برای شما ضررهای مالی و هم ضررهای زمانی میدهد.

 

با همکاری موسسه گلوبال کادرو که موسسه ای حقوقی وثبتی در کشور ترکیه است میتوانید به آسانی اقدام به ثبت شرکت و شروع سرمایه گذاری کنید.

 

و با مشاوره های حضوری و غیر حضوری از جزئیات ثبت شرکت مطلع شوید.و از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی