گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

اقامت ترکیه | شهروندی ترکیه | خرید ملک در ترکیه | افتتاح حساب بانکی دلاری در ترکیه | ثبت ازدواج بین المللی

گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

اقامت ترکیه | شهروندی ترکیه | خرید ملک در ترکیه | افتتاح حساب بانکی دلاری در ترکیه | ثبت ازدواج بین المللی

گلوبال کادرو تهران 09129641954 واتس آپ

موسسه بین المللی گلوبال کادرو تهران در زمینه ازدواج بین المللی در ترکیه، ثبت شرکت ، افتتاح حساب بانکی،اقامت ترکیه، شهروندی ترکیه، خرید ملک در ترکیه فعالیت دارد. و راهنما و مشاور ایرانیان در ترکیه و استانبول می باشد. همچنین دارای دارالترجمه رسمی در ترکیه نیز می باشد و امور ترجمه رسمی در ترکیه، مترجم رسمی،ترجمه شفاهی و ... را نیز انجام می دهد.


بایگانی

در ترکیه چه مشاغلی برای ایرانیان وجود دارد؟


یکی از همسایگان کشور ایران ترکیه می باشد که از نظر رفت و آمد و شباهت فرهنگبی و آداب و رسوم طرفدار زیادی در بین مردمان ایرانی پیدا کرده است.
عده ی زیادی از خارجیان از جمله ایرانی ها برای سفر کشور ترکیه را انتخاب میکنند و بعد از سفر به این نتیجه میرسند که به کشور ترکیه مهاجرت کنند.
ایرانیان زیادی برای شروع کسب و کار و زندگی به این کشور مهاجرت کردند.حال در این مطلب توضیح میدهیم که این ایرانیان مهاجر در ترکیه به چه شغل هایی مشغول میشوند.
در منطقه ای بنام بیلیک دوز در استانبول که جز شهرهای بزرگ ترکیه به شمار می رود، به دلیل وجود ایرانیان مهاجری که در آنجا زندگی میکنند رستوران ها و مغازه ها و کافه هایی که توسط آن ها ساخته شده و راه اندازی شده ،زیاد است.

مشاغل ایرانیان در ترکیه
همچنین آمار ساخت و راه اندازی کسب و کارهایی از این قبیل توسط ایرانیان روز به روز در حال افزایش است.
عده ی زیادی از ایرانیان برای مهاجرت کردن به کشورهای اروپایی کشور ترکیه را برای یک مدت زندگی انتخاب کرده اند ولی با دیدن شرایط مناسب زندگی و کسب و کار و سود در این کشور از اروپا رفتن پشیمان شده اند و در ایتن کشور ماندگار شدند.
مثلا فردی که صاحب یک رستوران در منطقه بیلیک دوز به دلیل بازار مناسب و پیشرفت اقتصادی در این کشور نسبت به ایران پیشرفته های زیادی می کند.همچنین شرایط سرمایه گذاری از لحاظ کیفی در ترکیه نسبت به ایران خیلی بهتر می باشد.
همچنین خیلی از ایرانیان به تاسیس رستوران ایرانی اقدام میکنند که توسط مردمام ترک بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .
افتتاح رستوران و کافه از مشاغل پر طرفدار بین ایرانیان در ترکیه می باشد .تاسیس یک کافه یا رستوران به سبک ایرانی باعث نشان دادن سبک و فرهنگ کشور ایرانیان است که در بین مردمان ترک طرفداران خودش را دارد.
افتتاح رستوران در منطقه پر مهاجرنشین استانبول یعنی بیلیک دوز برای آشنا کردن مردمان ترک با غذاهای ایرانی است که بتوان مشتری ترک هم جذب کنند و غذاهای مورد علاقه آن ها هم طبخ کنند.
ایرانی ها در استانبول کسب و کارهای زیادی در زمینه های مختلفی همچون هنری و خدماتی و تجاری را هاندازی کرده اند.و برای ادامه ی زندگی خود در ترکیه مشاغلی راه اندازی کرده اند.

رستوران ایرانی

 

مشاغل ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی